Premium

Marketingprijs ’Gouden Giraffe’ voor online opening Pilgrimjaar van Leiden400 [video]

Een trotse Marlijn Kok met de ’Gouden Giraffe’.
© Publiciteitsfoto
Leiden

Projectorganisatie Leiden400 is dit jaar de winnaar van een ’Gouden Giraffe’, de prijs van de Nederlandse evenementenbranche. Leiden400 wint de prijs voor de drieënhalf uur durende live uitzending ter gelegenheid van het Pilgrimjaar 2020.

De uitzending was één van de vier genomineerde ’events’ in de categorie ’PR en Mediawaarde’. Volgens de jury heeft Leiden400 aangetoond ’dat alles wat live kan, ook online kan’, en heeft de organisatie de Leidse binnenstad op een ’prachtige en krachtige’ manier gepresenteerd. Waardering was er ook voor het gegeven dat Leiden400 ervoor zorgde dat de uitzending kon worden teruggekeken, op YouTube bijvoorbeeld.

Meer nieuws uit Leiden

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.