Euromaster Wormerveer vervangt gratis verloren wieldop Ron Bouber

Ed Brouwer

Voor een ander is het misschien niets bijzonders, maar het gratis vervangen van een wieldop die Ron Bouber uit Zaandam was verloren, is voor hem wel een sympathieke blijmaker.

Na de bandenwissel bij Euromaster in Wormerveer reed meneer Bouber uit Zaandam naar huis. De volgende dag zag hij dat hij een wieldop was verloren. Hij ging terug naar Euromaster en na overleg heeft deze gelijk een wieldop voor hem besteld en deze kosteloos na een paar dagen gemonteerd. ,,Goede service.”

Bristol Alkmaar

De garantie van de schoenen die Vall de Weijer uit Alkmaar had gekocht bij Bristol was al ruim een jaar verlopen, toen hij klachten kreeg en dat meldde. Van de shopmanager in Alkmaar mocht hij kiezen tussen een tegoedbon of andere schoenen. Dat laatste deed De Weijer. Bij afhandeling kreeg ik te horen ’u krijgt nog vijf cent terug’. Ik vind dit grote klasse dus voor de volgende schoenen aankoop ga ik weer naar Bristol.

Albert Heijn

Cor Vendrik uit Aerdenhout ziet begin juli bij Albert Heijn een leuke aanbieding van een Philips stofzuiger. De dichtstbijzijnde AH heeft en krijgt hem niet. Een telefoontje naar AH Heemstede helpt: ze krijgen hem over twee weken en zullen er eentje vasthouden. Daags daarna al telefoon: hij kan nu al een stofzuiger ophalen bij AH Schalkwijk in Haarlem. Vendrik is blij met die service.

Electroworld Hillegom

Veel lof van Tineke Molenaar-De Graaf voor Electroworld Schoonderbeek in Hillegom. Die heeft heel veel moeite gedaan om een kapotte veer van de carrouselkast van hun keuken uit 2008 te repareren. Helaas lukte het niet. Zij verwachtte een pittige rekening voor alle tijd, maar op de factuur stond 0,00 euro. ,,Een dikke pluim dus.”

Uw compliment

Heeft u zelf ook iets memorabels meegemaakt en ons daarover nog geen compliment hebben gestuurd, doe het HIER alsnog en vergeet a.u.b. niet uw woonplaats te vermelden.

Meer nieuws uit Ombudsteam

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.