Promotie Lisse in één hand

Promotie Lisse in één hand. Archieffoto HDC Media.

Redactie Leidsch Dagblad
Lisse

Lisse krijgt één organisatie die verantwoordelijk wordt voor de promotie van het dorp. Die moet Lisse ’verkopen’ aan de eigen inwoners, de bezoekers uit de regio, de toeristen en de bedrijven en investeerders. De twee stichtingen die nu deze taak vervullen, VVV en Lisse Marketing, versmelten tot één daadkrachtige organisatie.

Bij de nieuwe organisatie komt een professionele marketing-strateeg aan het roer te staan. Dit is een nieuwe functie binnen Lisse. Hij of zij moet de marketingstrategie die Lisse gaat voeren bedenken en realiseren, maar ook daarvoor financiële middelen zoeken. Het streven is om voor 1 januari 2013 een marketingstrateeg aangesteld te hebben – gezien de grootte van Lisse wordt gedacht aan een parttime functie – en hij of zij moet vervolgens de nieuwe organisatie gaan inrichten.

Meer nieuws uit Duin- en Bollenstreek

Net Binnen

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.