Woningbrand in Lisse door aangelaten kookplaat

© Leon Gielen

Martijn Mak
Lisse

Een aangelaten kookplaat veroorzaakte maandagmiddag een woningbrand aan de Chopinstraat in Lisse. Er was keukenapparatuur op de plaat blijven staan.

© Leon Gielen

De brandweer van zowel Lisse als Noordwijk rukte uit. Brandweerlieden sloegen een raam in om de woning binnen te komen en de brand te bestrijden. Het vuur is gedoofd en de woning is hierna ook geventileerd.

Meer nieuws uit Duin- en Bollenstreek

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.