Woningbrand in Lisse door aangelaten kookplaat

Woningbrand in Lisse door aangelaten kookplaat
© Leon Gielen
Lisse

Een aangelaten kookplaat veroorzaakte maandagmiddag een woningbrand aan de Chopinstraat in Lisse. Er was keukenapparatuur op de plaat blijven staan.

Woningbrand in Lisse door aangelaten kookplaat
© Leon Gielen

De brandweer van zowel Lisse als Noordwijk rukte uit. Brandweerlieden sloegen een raam in om de woning binnen te komen en de brand te bestrijden. Het vuur is gedoofd en de woning is hierna ook geventileerd.

Meer nieuws uit Duin- en Bollenstreek