Brand Noordwijk gaat vanzelf uit, bewoners door oog van naald

Brand Noordwijk gaat vanzelf uit, bewoners door oog van naald. Foto Leon Gielen

Brand Noordwijk gaat vanzelf uit, bewoners door oog van naald. Foto Leon Gielen

Patrick van den Hurk

De bewoners van enkele woningen aan de Strandplevier in Noordwijk zijn afgelopen nacht door het oog van de naald gekropen. In een inpandige schuur was door kortsluiting in een elektrische fiets brand ontstaan. Het vuur verwoestte de hele schuur van binnen, maar ging door zuurstofgebrek vanzelf uit.

Het voorval werd ontdekt omdat de brandweer van post Noordwijk werd opgeroepen voor een een brandlucht. Er was echter bij de betrokken woning niets te vinden. Het huis van de buren werd ook gecontroleerd, en daarbij werd de gedoofde schuurbrand ontdekt. De schuur met inhoud kan als verloren worden beschouwd.

Meer nieuws uit Duin- en Bollenstreek

Net Binnen

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.