Alphens gezin uit huis gedwongen door brand in wasdroger

Alphen aan den Rijn

Een gezin woonachtig aan de Lauwers in Alphen aan den Rijn heeft in de nacht van zondag op maandag hun huis noodgedwongen moeten verlaten. Oorzaak was een brand in een wasdroger.

Het is niet duidelijk hoe de brand is ontstaan. De leden van het gezin zijn gecontroleerd in een ambulance, maar hoefde niet naar het ziekenhuis. De familie heeft de nacht elders moeten doorbrengen.

De woning liep flinke schade op.

Foto’s: Toon van der Poel

Meer nieuws uit LD

Net Binnen

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.