Premium

VW: Licht is het nieuwe chroom

VW: Licht is het nieuwe chroom

Volkswagen toont op de IAA zijn nieuwe huisstijl. De introductie betekent de start van een nieuw tijdperk voor het merk, die wordt benadrukt met de wereldpremière van de revolutionaire ID.3. VW laat het drama met de sjoemeldiesels definitief achter zich en richt zich vol op de toekomst, die elektrisch, connected en CO2-neutraal zal zijn. De complete uitrol van de nieuwe huisstijl is naar verwachting halverwege volgend jaar voltooid. Bij de 10.000 vestigingen van dealers en servicepartners wereldwijd zullen ongeveer 70.000 logo’s worden vervangen. Het nieuwe logo is flexibel te gebruiken in meer kleuren. Onder het motto ’Licht is het nieuwe chroom’ zal het nieuwe VW-logo in de toekomst verlicht zijn, zowel op de auto’s als op de fabrieks- en dealerlocaties.

VERDER LEZEN?

Altijd en overal toegang tot onze beste artikelen.

Meer nieuws uit Achtergrond

Keuze van de redactie