Premium

’PostNL moet beter hun best doen’

Mary Dekker maakt zich zorgen over PostNL die zich bij haar in Broek op Langedijk niet van haar beste kant laat zien.

,,Ze willen dat iedereen maar via hen verstuurd. Zij willen de grootste zijn, maar doe daar wat aan! Ik durf amper meer wat te versturen, of het komt niet aan of het komt op een ander adres. Ze willen de grootste zijn, maar doe dan beter je best!”, schrijft zij.

Ze had een kaart gestuurd naar haar zoon die ging verhuizen. Deze is nooit aangekomen. ,,Dus heb ik een nieuwe gekocht en een postzegel, wat denk je dat, dat kost? Vorige week kreeg ik een NCRV gids in de bus. Was voor een familie in Den Helder, het enige wat correspondeerde was het huisnummer. Ik heb hem teruggegooid in de oranje brievenbus. Vandaag keek ik in mijn box, wat denk je een heel pakket. Maar de helft was voor iemand anders, voor nummer 47 had ik post en ook voor nummer 49, lag allemaal in mij brievenbus nummer 41. Ze mogen wel eens beter hun best doen bij PostNL. Of hun medewerkers beter opleiden!”

Haar ervaring hebben we doorgegeven aan PostNL.

Ombudsman nieuwsbrief

Durk Geertsma en Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.