Premium

Gereedschapnederland

Ria van Wilgenburg zal nooit van haar leven meer iets bestellen in de webshop gereedschapnederland.nl.

Ze had er een aggregaat gekocht maar ook meteen weer teruggestuurd omdat het ding niet werkte. De belofte in april om het aankoopbedrag van 171 euro binnen twee dagen terug te storten werd niet nagekomen. Mevrouw Van Wilgenburg belde en mailde en stuurde een aangetekende brief, maar geen reactie. ,,In reviews lees ik dat er meer gedupeerden zijn. Moet ik m’n verlies maar nemen?”, vraagt ze ons. Dat hopen we niet, maar hun communicatie wekt geen enkel vertrouwen. Als we al iemand aan de lijn krijgen, horen we alleen smoezen. Dat het geld toevallig begin oktober was overgemaakt en een andere keer dat ze wel even een afschrift als bewijs zullen sturen wat ze vervolgens niet doen en uiteindelijk reageren ze helemaal niet meer. Als mevrouw Van Wilgenburg al enige hoop had gekregen, verkruimelt deze elke keer als ze op ons verzoek haar bankafschriften weer checkt. Er komt niks. Volgens hun website is gereedschapnederland.nl aangesloten bij Webshop Keurmerk, maar dat is gelogen. Gebruik van het logo is regelrechte misleiding. Het keurmerk gaat de webshop sommeren het logo te verwijderen. Helaas helpt dat Ria van Wilgenburg niet.

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.