’BeterBed in Cruquius verdient een flinke duim’

’BeterBed in Cruquius verdient een flinke duim’

Complimenten van lezers voor puike service.

Chris van der Horst uit Haarlem levert een compliment voor Beter Bed in Cruquius, waar hij oktober 2015 een tweepersoons bed gekocht had. Sinds enkele maanden stond hij op met pijn in mijn onderrug. Na onderzoek hoe dit werd veroorzaakt, kwamen hij erachter dat de pijn in zijn rug kwam door het matras. Deze was ter hoogte van zijn heupen ingezakt.

Chris van der Horst: ,,Ik heb eind Januari 2020 een e-mail gestuurd met de vraag hoe het bedrijf met de garantie omgaat. Er kwam vervolgens een monteur die na het testen naar zijn auto ging om te bellen met het hoofdkantoor. Na enkele minuten kwam hij terug en zei dat het matras gratis wordt omgeruild. Dit is echt fantastisch. Dus namens ons verdient Beter Bed een flinke duim, dat het zelfs na 4,5 jaar de volledige garantie toekent.”

Oppelaar Lisse

Frank Mul uit Lisserbroek zou onlangs met een aantal vrienden een paar dagen naar de Veluwe gaan om te mountainbiken. Net twee dagen daarvoor ging hij met zijn fiets hard onderuit waarbij de handrem en het schakelsysteem afbraken. Zou de fietstrip in het water vallen? Hij ging meteen met zijn mountainbike naar fietsenwinkel Oppelaar in Lisse. Het bleek inmiddels al eventjes na sluitingstijd te zijn, de medewerkers zaten gezellig met koffie en elkaar de week af te sluiten. Meneer Mul:,,Ze hebben mijn verhaal aangehoord en besloten ter plekke mijn fiets helemaal in orde te brengen. Ook werd hij helemaal nagelopen zodat ik die maandag op een goed herstelde fiets naar de Veluwe kon vertrekken. Na de reparatie vroeg ik wat de kosten waren. Het antwoord was ’We hebben de kassa al afgesloten, kom volgende week maar terug om te betalen. Ik vind het een klasse-service, vandaar mijn compliment aan deze fietsenwinkel.”

Vomar Schagen

Helena Janse Vreeling uit Hoogkarspel kocht bij de Vomar in Schagen een paar pantoffels in de aanbieding. Ze trok deze aan en gleed meteen onderuit op de plavuizen vloer op allebei haar knieën. De zolen waren van stof en dat bleek spekglad op houten vloeren en plavuizen. Ze hield er tot haar geluk alleen een paar pijnlijke spieren en knieën met bloeduitstortingen aan over. Ze bracht Vomar van haar val op de hoogte.

,,Men schrok erg”, mailt zij. ,,Vandaag kreeg ik een telefoontje waarin werd bevestigd dat de zolen inderdaad erg glad waren. Maar op mijn vraag wat de Vomar er aan ging doen was het antwoord helaas ’niets’, want er waren nog nooit klachten over gekomen. Die meneer was nog wel zo vriendelijk om te vragen hoe het nu met mij ging en bood een bos bloemen aan en een tegoedbon van vijf euro. Maar eerlijk gezegd zie ik liever een waarschuwing tegen gladde zolen om vallen te voorkomen. Vooral na het lezen dat dertien mensen per dag overlijden na een val door bijvoorbeeld uitglijden.”

Grando Den Helder

Drie jaar geleden heeft Grando Den Helder bij Bert Deckers in Den Helder tot diens tevredenheid een nieuwe keuken geïnstalleerd. Vrij recentelijk kreeg hij problemen met de ingebouwde roestvrijstalen zeepdispenser. Meneer Deckers nam contact op met Grando om te informeren of eventueel herstel nog mogelijk was. Gelijk kwam de bewuste medewerker in actie en zorgde ervoor dat de familie Deckers twee dagen later een nieuwe zeepdispenser van de leverancier kreeg thuisgestuurd. ,,Een pluim voor dit bedrijf, dat niet alleen een goed product verkoopt en installeert maar ook service verleent.”

Uw compliment?

Heeft u ook een compliment? Mail ons! Vergeet u niet uw woonplaats te vermelden?

Ombudsman nieuwsbrief

Durk Geertsma en Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.