Premium
Leiden Marketing: ’Ook zonder blockbusters is de stad te verkopen’

Martijn Bulthuis.
Theo de With
Leiden
Martijn Bulthuis, directeur van Leiden Marketing, heeft er begrip voor dat Museum De Lakenhal stopt met mega-exposities. ,,Ook zonder blockbusters blijft Leiden een interessante stad voor toeristen en dagjesmensen.’’
Meer nieuws uit Leiden
Stroomstoring bij drukkerij, krant online beschikbaar
Peiling studenten: ’Amalia kan gewoon lid van het corps worden, het schaadt haar reputatie niet’
Leidse pindakaaspop-up moet op zoek naar een nieuwe plek
Voor de geboorte van onze baby had mijn partner al twee kinderen, en dat zorgt voor een hoop rust en zekerheid | column
Emoties lopen hoog op over verwijderde vlaggen. Woubrugse boer John van der Salm: ’Omgekeerde vlaggen zijn van ons land gestolen’
Leidse Glibber wil het Rijnsburgse corso terug in de stad
Net Binnen
Verhaal uitgelicht
Ombudsteam
Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.