Premium

Fit4Free treuzelt met teruggeven van abonnementsgeld Leidse familie Welters

Fit4Free treuzelt met teruggeven van abonnementsgeld Leidse familie Welters
© Foto Pixabay

Hulpverzoeken gaan vaak over beloftes die niet worden nagekomen. Die ervaring heeft ook Alexandra Welters die het abonnement voor haar twee kinderen en zichzelf bij Fit4Free bij haar in Leiden opzegt.

Ze is de sportschool nog drie keer één maand abonnementsgeld verschuldigd en zal daarvoor drie nota’s krijgen. Die komen niet, maar later wel allerlei betalingsherinneringen en aanmaningskosten. Om daarvan af te zijn, maakt ze drie keer geld voor het hele jaar over. Niet handig natuurlijk, maar Fit4Free belooft de 403 euro die te veel is overgemaakt terug te storten. Dat gebeurt niet, ook na herhaalde beloftes niet. Pas als wij er maanden later aan te pas komen, ziet Fit4Free dat het geld door een fout van hun systeem nooit is overgemaakt en gebeurt dat met een spoedboeking alsnog.

Wilt u reageren of heeft u hulp nodig van de Ombudsman? Mail ons!

Ombudsman nieuwsbrief

Durk Geertsma en Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.