Noordwijk op campagne: ’Tijd om bij te komen’

Noordwijk op campagne: ’Tijd om bij te komen’
Nu Noordwijk weer langzaam aan meer toeristen kan ontvangen, is het tijd voor een nieuwe campagne.
© Foto Els Bax
Noordwijk

Met de versoepeling van de coronamaatregelen, maken hotels, campings en horeca in Noordwijk zich langzaam op om de gasten op gepaste wijze te kunnen ontvangen. Voor Noordwijk Marketing het moment om een nieuwe campagne te starten.

De bedachte slogan ’Tijd om bij te komen in Noordwijk’ sluit enerzijds aan bij het verlangen van de mensen om er na de intelligente lockdown weer even op uit te gaan, gelijktijdig houdt die rekening met het feit dat lang nog niet alles mogelijk is.

Noordwijk Marketing ziet de campagne als ’een steun in de rug voor alle Noordwijkse ondernemers met als doel boekingen te realiseren’. Daarbij wordt gemikt op minimaal één overnachting. Dat heeft niet alleen een positief effect voor de hotels, vakantieparken en campings, maar zal volgens Noordwijk Marketing ’ook een positief effect hebben op de bestedingen in horeca en retail’.

De campagne gaat op 8 juni van start. Dan wordt ook het nieuwe toeristische merk voor de gemeente Noordwijk geïntroduceerd. Met de fusie van Noordwijk en Noordwijkerhout was een nieuwe ’merkenidentiteit’ nodig waarmee de bijzonderheden van alle vier de woonkernen zichtbaar wordt gemaakt. Zo komt er een nieuw logo en slogan om Noordwijk als geheel voor de komende jaren bij toeristen aan te prijzen. Hoe dat eruit komt te zien, wordt later bekend gemaakt.

Meer nieuws uit Duin- en Bollenstreek

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.