Omgewaaide stoel leidt tot felle brand op balkon in centrum van Leiden

© Foto’s Toon van der Poel
1/8
Leiden

Een stoel die omwaaide en tegen een barbecue viel, heeft vrijdag voor een felle brand gezorgd op een balkon aan de Stille Mare in het centrum van Leiden.

Een persoon is voor controle naar het ziekenhuis, laat een voorlichter van de Veiligheidsregio Hollands Midden weten.

,,Het was een brand die door de harde wind snel in omvang toenam’’, laat de voorlichter weten. ,,Er waren dan ook flinke vlammen te zien.’’ Rond 17 uur meldde de brandweer dat het sein brand meester was gegeven.

De woning wordt gecontroleerd op koolstofmonoxide.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Meer nieuws uit Leiden

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.