Premium

Marij Hessel is het meisje van de kikkertrui en een tophit op Insta

© Foto Marij Hessel

Het meisje van de kikkertrui, werd ze genoemd. De sweater die ze voor modeketen The Sting had ontworpen, was een bestseller. Daarna bleef ze kikkertruien ontwerpen. De hype hield lang aan. „Best saai.” Ze maakte de overstap naar een andere kledinglijn, maar uiteindelijk bood de mode-industrie niet langer de uitdaging waar haar creatieve geest zo naar hongert. Van lieverlee richtte zij zich meer op woninginrichting.

Nu is Marij Hessel zelf een tophit. Als influencer op het gebied van styling, kleurgebruik en tweedekans interieurs wordt ze bejubeld door duizenden volgers.

De mooiste successen beginnen dikwijls aan de keukentafel of - zoals bij Marij - op de zolderkamer. Direct nadat de populaire styliste en haar vriend hun huis waren betrokken, werd de zolder haar ’heerlijkheid’. Vandaar dat ze voor haar activiteiten („Ik kan nog steeds niet in één zin zeggen wat ik precies doe; het is allemaal zo verschillend”) de naam ’Enter my attic’ koos.

Meer nieuws uit Lifestyle

Net binnen

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.