Juwelier Lucardi in Beverwijk krijgt een grote pluim van Bep Meester

Op het mooie, duidelijke horloge dat Bep Meester-Brantjes uit Uitgeest had gekocht bij Lucardi in Beverwijk was bij het schilderen wat verf gekomen dat er niet afging.

Tot overmaat van ramp hield het horloge er ook nog mee op en een nieuwe batterij hielp niet. Ze had hem nog niet zo lang en hij moest worden opgestuurd. Om de tijd door te komen wilde ze een goedkoop horloge kopen maar dat hoefde niet. Ze kreeg eenzelfde nieuw horloge aangeboden. ,,Dat noem ik nog eens service. Een grote pluim.”

Witte Wielsport Ursem

Wat was Maaike Derlagen uit Oudkarspel blij met haar Flyer e-bike Gotour 6 die ze juli vorig jaar kocht bij Witte wielsport in Ursem. ’Onwijs veel gefietst’, maar de superfiets begon opeens na 2500 kilometer fluit- en schuurgeluiden te maken en ook de display ging op zwart. Ondanks vier reparaties kwam het steeds terug. Ze kreeg toen de keuze: óf nog eens repareren of eenzelfde nieuwe e-bike. Nadenken hoefde ze niet. ,,Hoeveel service kan je krijgen!?”.

Schadenet Centraal Haarlem

Alberto Bueno Bibaz uit Haarlem mailt dat de zijspiegel van zijn auto was afgereden. Via zijn verzekeringsmaatschappij is er een nieuwe spiegel opgezet bij Schadenet Centraal Haarlem.

,,Ik kreeg gratis een leenauto mee. Bij ontvangst van mijn auto was deze van binnen en van buiten helemaal schoon gemaakt, en ik kreeg een bloemetje mee, een prachtige orchidee. Kortom, een extra service naast de reguliere reparatie.”

Uw compliment?

Heeft u ook een mooi staaltje klantenservice meegemaakt? Laat het ons weten via een mailtje en vergeet niet uw woonplaats erbij te vermelden.

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.