Maanden geen internet en tv voor de Blommendaals

Glasvezelkabels.
© archief jjfoto.nl / Jan Jong

Peter Blommendaal realiseert zich dat het een luxeprobleem is. ,,Maar in dit coronatijdperk met twee pubers al sinds half maart geen internet en televisie is best afzien”.

Hij is half maart verhuisd, maar ondanks afspraken werkt de glasvezel van KPN half juni nog niet. Een week na onze bemoeienis wordt het alsnog geregeld. ’Keurig geregeld, ik kan niet anders zeggen.’ Daar is wel heel veel frustratie aan vooraf gegaan. Telkens werden andere beren op de weg gevonden. Werden beloftes verbroken zodat hij weer eens voor niks vrij had genomen om een monteur binnen te laten en had hij de familie blij gemaakt met wat een dooie mus bleek te zijn. Dag in dag uit hing hij aan de lijn, steeds meer de wanhoop nabij. Maar goed, de familie Blommendaal is weer op de buitenwereld aangesloten.

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.