’Goed te woord gestaan en snel afgehandeld’

Van ons ombudsteam

Heb je een mooie tent gekocht voor de vakantie, blijkt dat ding te lekken. Het grondzeil had nare gebreken, schrijft J. P. van Amstel uit Alkmaar die met zeildoek en al terugging naar Karsten travelstore in Hoorn. Een vervangende tent was niet op voorraad, maar Karsten had binnen 24 uur het aankoopbedrag (699 euro) teruggestort. ,,Goed te woord gestaan en supersnel afgehandeld.’’

Ben van Ziggo

Hanneke ten Böhmer uit Julianadorp wilde de spraakgestuurde afstandsbediening voor de mediabox xl ophalen (dat is gratis, opsturen kost €6,95) maar kreeg de ’zapper’ niet mee. De medewerker zei dat haar echtgenoot was aangeschreven en dat die dus moest komen. ,,De volgende dag heb ik gechat met medewerker Ben van Ziggo. Die vond het een vreemde gang van zaken en heeft ons gratis de afstandsbediening opgestuurd. Compliment voor Ben.’’

Eigen schuld

Door zijn eigen fout werden de madiwodo bioscoopkaarten per ongeluk verzilverd op de website van de Leidse Lido bioscoop. ,,Ik wilde slechts de geldigheid controleren’’, aldus Ralf de Groot uit Haarlem, ,,maar dat had ik anders moeten doen. Nu krijg ik van de bios twee vrijkaarten per post opgestuurd. Wat een service!’’

Nieuw tafelblad

Familie Belier uit Enkhuizen prijst Kees Pelt van Intratuin Oosterblokker. ,,Na bijna 3 jaar liet de toplaag van onze Spraystone tuintafel op verschillende plaatsen los. Na navraag bij de leverancier Hartman bleek de garantietermijn te zijn verstreken. Kees Pelt heeft uit coulance een nieuw tafelblad geleverd. Grote klasse!’’

Meer nieuws uit Ombudsteam

Net Binnen

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.