Zaanbever vervangt complete vloer familie Veldt kosteloos
’Een dikke pluim, méér dan verdiend voor Zaanbever in Beverwijk’ zetten Ans en Frans Veldt uit Haarlem groot boven hun compliment. De uitleg is dat het paar op enig moment een probleem kreeg met een door hen geleverde en gelegde pvc-vloer. Na hun melding daarover is direct actie ondernomen.
,,Ter plekke hebben zij getracht het probleem voor ons op te lossen, maar dit leverde helaas niet het gewenste resultaat op. Men bood ons toen direct een geheel nieuwe vloer naar keuze aan, inclusief een ondervloer en nieuwe plinten, alsmede het leggen hiervan. Dit geheel kosteloos, zelfs na vijf jaar! Wij boden Zaanbever aan om het bedrijf in de kosten tegemoet te willen komen, maar men wilde hier niets van horen, omdat men het voor ons heel vervelend vond dat dit zo gelopen was. Daarom dan ook van ons deze dik verdiende Pluim voor Sjors en zijn team van Zaanbever in Beverwijk. Dank jullie wel voor de goede afhandeling en jullie fantastische service!”
Ook Specsavers op de Laat in Alkmaar krijgt een grote pluim, van Henk van Kessel, ook uit Alkmaar. Hij kocht daar in november een nieuwe bril. Volgens hem weten brildragers dat mondkapjes en brillen een slechte combinatie is. In de supermarkt had hij zijn bril boven op zijn hoofd geschoven en eenmaal buiten, waar het snoeihard regende, wilde hij de capuchon van zijn jas opzetten en daarbij sloeg hij zijn bril van zijn hoofd, op het asfalt. ,,Drie kleine pitjes zaten in één van de glazen. Balen dus, maar... kosteloos werd het glas vervangen, tenminste dat dacht ik. Groot was dan ook mijn verbazing toen twee weken later een compleet nieuwe bril voor mij klaar lag. Chapeau voor deze geweldige service!”
Het volgende compliment is ingestuurd door Gerard en Gre de Dood uit Heerhugowaard en is bedoeld voor Borst interieurspecialist in Obdam. Het gaat om de raamdecoratie die zij daar zes jaar geleden hadden gekocht en die nu haperde. Ze belden het bedrijf op en meteen de volgende dag stond het bedrijf al op de stoep om alles mee te nemen voor reparatie. Dat was al een dag later klaar waarna de raamdecoratie meteen weer keurig is opgehangen. De portemonnee mocht dichtblijven. ,,’Dit is service’, zei Hans. Onze complimenten voor deze snelle en goede service. Nogmaals dank daarvoor.”
Aldor Verlichting in Castricum krijgt lof toegezwaaid door Baukje en Jan Verhagen uit Heiloo. De led-leeslamp die net iets meer dan twee jaar terug was gekocht hield er zomaar mee op. Aldor stuurde hem op maar de fabrikant kon niet repareren en de twee jaar garantie was net voorbij. Ze konden korting krijgen op een nieuwe lamp. Tot de familie Verhagen wijsheid over non-conformiteit in de strijd gooide die ze op deze pagina hadden opgedaan. Ze meenden wettelijk recht te hebben op kosteloze vervanging. Aldor gaf ze gelijk en bood in samenspraak met de fabrikant alsnog een nieuwe lamp.
Heeft u misschien een vergelijkbare uitmuntende service meegemaakt, stuur ons dan HIER ook uw compliment - u geeft er ook een ander een goed gevoel mee en kost u niks.