Zeeman zoekt het hele land af voor gympen
Wekelijks deelt het ombudsteam de complimenten die de lezers aandragen. Immers: naast alle kritiek moet ook een positief geluid kunnen klinken.
Van Ria Bas ter Metz krijgt Zeeman bij haar in Hoorn een hele grote duim omhoog. ,,Het personeel heeft ervoor gezorgd dat ik twee paar witte Zeeman gympen heb kunnen kopen”, schrijft zij. ,,Deze gympen lagen al twee jaar niet meer in de winkels. Een verkoopster heeft naar de andere filialen van Zeeman een e-mail gezonden met de vraag of zij in het magazijn nog gympen maat 40 hadden staan.” Dat bleek zowaar het geval te zijn. ,,En zo werd ik blij gemaakt en kan ik voorlopig voort op deze gympen!” Ze zitten namelijk zo goed en lekker.
George en Adrie Liefting uit Egmond aan de Hoef sturen een compliment in voor fietsenhandel Boersen uit Heiloo. Het paar fietste onlangs van Egmond naar Alkmaar via Heiloo. Om en nabij Winkelhof ’t Loo kreeg Adrie plotseling een lekke band. Geluk bij een ongeluk, het was niet ver bij Boersen vandaan. Spontaan ging daar de fiets aan het plafond en na een kwartier was het klusje geklaard. Met een nieuwe binnen en buitenband vervolgden twee blije mensen hun weg. ,,Een superdag!”
Oproep
De voorraad complimenten, schouderkloppen en warme douches is bijna op. Omdat de complimentenrubriek Klasse een belangrijk onderdeel van deze ombudspagina is, roepen we lezers op ook een compliment te sturen (ombudsteam@mediahuis.nl) voor een opmerkelijk staaltje service. Schroom niet en e-mail ons!