Rouwboeket van Haring’s Bloemservice toch nog op tijd

© Illustratie Pixabay/Mediahuis

Ombudsteam

Marga Schoenmaker uit Hoogkarspel bestelde op zaterdagmorgen een rouwbloemstuk bij Haring’s Bloemservice in Hoorn. Door drukte zou levering die dag mogelijk niet lukken. Zondag, ruim voor het condoleancebezoek, werd het bloemstuk alsnog bezorgd. Grote klasse!, vindt mevrouw Schoenmaker.

,,BCC Zoeterwoude is helemaal OK!”, mailt Arthur Elmendorp uit Leiderdorp. Met de drie jaar terug gekochte rode retro SMEG koelkast had hij steeds pech. Nu vond ook BCC het welletjes. Ze namen de koelkast terug. Elmendorp kon een andere uitzoeken en kreeg 270 euro prijsverschil terug.

Tijdens vakantie brak van de zonnebril op sterkte van Karin Vries uit Tuitjenhorn een pootje af. Doordat ze naar twee verschillende plekken ging, kwam zij tussendoor nog even thuis. ,,Zaterdagmiddag naar Walter Optiek in Warmenhuizen waar ik de bril had gekocht. De bril was niet te repareren maar hij had wel de oplossing: een bijna zelfde montuur waar hij mijn oude glazen (tijdens zijn eetpauze) iets moest bijschaven/verkleinen en er binnen een kwartier in zette. Super geregeld!”

Uw compliment

Misschien heeft ook u onlangs iets aardigs meegemaakt. Stuur ons dan een compliment voor deze rubriek en vergeet niet uw woonplaats erbij te vermelden.

Meer nieuws uit Ombudsteam

Net Binnen

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.