Kassa voor Beyoncé op sociale media

Kassa voor Beyoncé op sociale media
© Foto Matt Sayles/Invision/AP
Beyoncé

Beyoncé is de invloedrijkste ster op sociale media. Elke post die zij plaatst heeft een potentiële commerciële waarde van een miljoen dollar.

In dit artikel enkele spraakmakende voorbeelden, zoals een videoclip en natuurlijk de kijkjes in het priveleven van Beyoncé.

De zangeres heeft niet de meeste volgers op social media, volgens Entertainment Weekly staat zij zelfs slechts op de 22e plek van meestgevolgde sterren. Maar onderzoekbureau D’Marie Analytic plaatste haar bovenaan de lijst na een analyse waarin ook onder meer interactie, clicks en bereik meetelden. Volgens een woordvoerder van het bureau bereikt Beyoncé haar status door de inhoud van haar posts. „Haar spaarzame primeurs van exclusieve content veroorzaken zo’n gekte onder haar publiek. In deze dagen, is minder echt meer”, verklaart hij tegenover Time.

Bekijk hier het Instagram-account van de zangeres.

Op haar negende huwelijksdag dinsdag plaatste ze een stukje van een video die in z’n geheel te zien is op het muziekplatform van echtgenoot Jay Z. De clip werd zes miljoen keer bekeken. Bekijk hier de video.

Beyoncé brak deze winter het instagramrecord met de bekendmaking van haar tweede zwangerschap. Een post waarin ze de komst van haar tweeling aankondigde, werd bijna 11 miljoen keer geliked.

Bekijk hier een foto-overzicht van Beyoncé.

Bekijk hier de Facebookpagina van Beyoncé.

Selena Gomez eindigde op de tweede plaats in de lijst. Haar posts zouden zo’n 775.000 dollar per stuk waard zijn.

Wil je niks missen van Leidsch Dagblad? Like ons dan op Facebook!

Het laatste nieuws